Min holdning er, at de fleste sygemeldinger med stress eller konflikter på arbejdspladsen
skyldes ubalancer i det personlige fundament.
Over 1 million voksne danskere voksede op med mistrivsel i deres barndom, og det influerer fortsat på deres liv – både privat og på jobbet.
Det svarer til at ca. 25 % af ansatte har dysfunktionelle mønstre og overbevisninger med sig på arbejde hver dag,
hvor de bliver styret af gamle, indestængte følelser, som de indtil videre ikke har haft redskaberne til at håndtere.
For den gængse måde at forsøge at skabe trivsel på arbejdspladser er - desværre - når alt kommer til alt,
at vi kun skal se fremad, at vi skal overhøre os selv, og at vi bare skal beslutte at gøre noget andet.
Men mennesker med mistrivsel i bagagen har bl.a. ofte en grundlæggende følelse af ikke at være god nok
– som på ingen måder forsvinder blot fordi de bruger smarte nye quickfixes.
Faktisk opbygges der endnu mere stress og følelse af uduelighed, fordi de sjældent vil kunne få de mere overfladiske og hypede metoder til at virke.
Jeg er her derfor for at tilbyde et alternativ.
En vej, hvor I som virksomhed kan hjælpe jeres medarbejdere med først og fremmest
at indse deres egen rolle i stressen og konflikterne,
og dernæst at blive langt mere kompetente til at tage ansvar for deres egen trivsel.
Læs mere om mine foredrag og kurser herunder
|
|
Mønsterbrud- det personlige ansvar for trivsel på jobbet
Dette foredrag giver nye perspektiver på medarbejdernes egen rolle i stress og konflikter, og der inspireres til konkrete tiltag til, hvordan de hver især begynder at tage langt mere ansvar for egen trivsel.
|
| |
Stop stressen, før den stopper dine medarbejdere
Dette kursus giver ledere helt nye indsigter i, hvilke medarbejdere, de bør være langt mere opmærksomme på, når det gælder risikoen for stressnedbrud og selvfølgelig også værktøjer til, hvordan de bedst muligt forebygger.
|
|
|
|
|
|
|
|
|